© 2019 Παναγιώτης Τσινταβής All Rights Reserved | Όροι χρήσης

  • Facebook App Icon
  • LinkedIn App Icon
  • Pinterest App Icon

Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού τόπου δεν αποτελεί ιατρική συμβουλή, θεραπεία ή άλλη συναφή επιστημονικά τεκμηριωμένη υπόδειξη ή/και παραίνεση και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αντιμετωπίζεται ως τέτοιο.

Αθήνα, Ελλάδα

  • Panagiotis Tsintavis

Χορτοφαγία



Μια χορτοφαγική διατροφή είναι μια φυτική διατροφή που βασίζεται στην απόκλιση του κρέατος, των πουλερικών και των ψαριών. Οι χορτοφάγοι που καταναλώνουν αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα ονομάζονται γαλακτο-ωο-χορτοφάγοι ενώ αυτοί που καταναλώνουν γαλακτοκομικά αλλά όχι αυγά ονομάζονται γαλακτο-χορτοφάγοι. Μια χορτοφαγική διατροφή, όταν εφαρμοστεί σωστά, είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, σπόρους, όσπρια και δημητριακά ολικής αλέσεως. Οι λόγοι για την επιλογή μιας χορτοφαγικής διατροφής μπορεί να σχετίζεται με έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω λόγους: την ηθική, τη θρησκεία, τον πολιτισμό, την αισθητική, το περιβάλλον, την κοινωνία, την οικονομία, την πολιτική, τη γεύση και την υγεία. Οι άνθρωποι συχνά ακολουθούν μια χορτοφαγική διατροφή για έναν λόγο και αργότερα υιοθετούν και άλλους. Σωστά σχεδιασμένες χορτοφαγικές δίαιτες μπορούν να ικανοποιήσουν τις διατροφικές ανάγκες για όλα τα στάδια της ζωής, και όσοι επιλέγουν να ακολουθήσουν μια χορτοφαγική διατροφή θα έχουν πολλά οφέλη για την υγεία τους. Οι διατροφολόγοι συνιστούν να συμπεριλαμβάνονται τα πιο πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά σε κάθε δίαιτα ώστε να αξιοποιούνται τα οφέλη για την υγεία από την υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βιταμίνες; πολλά έχουν επίσης ιδιότητες καταπολέμησης του καρκίνου από τα αντιοξειδωτικά που περιέχουν. Μια ισορροπημένη χορτοφαγική διατροφή είναι συχνά χαμηλή σε λιπαρά και χοληστερόλη, που μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και διαβήτη, και βοηθά στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας.

#διατροφικέςθεωρίες

5 views