© 2019 Παναγιώτης Τσινταβής All Rights Reserved | Όροι χρήσης

  • Facebook App Icon
  • LinkedIn App Icon
  • Pinterest App Icon

Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού τόπου δεν αποτελεί ιατρική συμβουλή, θεραπεία ή άλλη συναφή επιστημονικά τεκμηριωμένη υπόδειξη ή/και παραίνεση και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αντιμετωπίζεται ως τέτοιο.

Αθήνα, Ελλάδα

  • Panagiotis Tsintavis

Σπιτικό φαγητό δε σημαίνει και υγιεινό - Ειρηνική επανάσταση

Updated: Feb 20, 2019



Το σπιτικό φαγητό είναι πάντα υγιεινό. Φυσικά αυτό δεν είναι ολόκληρη η αλήθεια. Πολλά από τα υλικά που χρησιμοποιούμε σπίτι για την παρασκευή του φαγητού μας είναι πολύ επεξεργασμένα. Όσο πιο επεξεργασμένο είναι ένα φαγητό, τόσο πιο δύσκολα μπορεί το σώμα να το αναγνωρίσει, να το χωνέψει και να το απορροφήσει. Τότε είναι που το φαγητό λειτουργεί ως αντιθρεπτικό. Το σώμα στην προσπάθεια του να χωνέψει και να απορροφήσει το φαγητό αυτό, ξοδεύει περισσότερα θρεπτικά συστατικά και ενέργεια από αυτά που του προσφέρει το ίδιο το φαγητό! Το φαγητό έχει δύναμη. Επηρεάζει άμεσα την υγεία σου, τα φάρμακα που χρησιμοποιείς και θα χρησιμοποιήσεις, τις φαρμακοβιομηχανίες που τα παράγουν, την οικονομία, την πολιτική και πάει λέγοντας... Σκέψου πόσες φορές την ημέρα έχεις την επιλογή να είσαι η αλλαγή σε αυτόν τον κόσμο! Θα μπορούσε να ξεκινήσει μια ειρηνική επανάσταση από την κουζίνα σου; Στην παρακάτω λίστα θα δεις μερικές ιδέες για το πώς μπορείς να εμπλουτίσεις τη ζωή σου, την κουζίνα σου και την κοινωνία με πιο υγιεινές επιλογές.

Λιγότερο υγιεινό Πιο υγιεινή επιλογή

Αγελαδινό γάλα Γάλα αμυγδάλου, ρυζιού, βρώμης…

Άσπρο ψωμί Ψωμί από φύτρα, ψωμί από ντίνκελ ή ζέα με προζύμι

Δημητριακά Ολόκληρη βρώμη, κινόα, κεχρί, φαγόπυρο, αμάρανθος

Μαγιονέζα Χούμους, πολτοποιημένο αβοκάντο με ελαιόλαδο και μηλόξυδο

Ζυμαρικά Ζυμαρικά από λαχανικά, ζυμαρικά από ζέα

Άσπρο ρύζι Καστανό ρύζι, άγριο ρύζι, κινόα

Μπριζόλα Άγριος σολομός, σκουμπρί, μανιτάρια πόρτο μπέλο

Ανθυγιεινά snacks Ωμοί ξηροί καρποί, χούμους, guacamole, πατέ ελιάς, kale chips

Ανθυγιεινά γλυκά Μους αβοκάντο-σοκολάτα, πουτίγκα κινόα/ρύζι, σοκολάτα με 80% κακάο

Άσπρη ζάχαρη Μη θερμικά επεξεργασμένο μέλι, σιρόπι σφενδάμου

Κοινό αλάτι Tamari, φύκια(πχ dulse, wakame), αλάτι Ιμαλαίων, Μεσολογγίου

Καφές και τσάι Χαμομήλι, μέντα, τσουκνίδα, πράσινο τσάι, matcha

Αναψυκτικά Ginger, λεμόνι και μέντα στο νερό, φρέσκοι πράσινοι χυμοί

Milk shakes Πράσινα smoothies

Αλκοολούχα Το αλκοόλ είναι καλύτερο να αποφεύγεται σε μία θεραπευτική δίαιτα. Οι καλύτερες εναλλακτικές είναι βιολογικό κόκκινο κρασί και αν σας αρέσει πολύ η μπύρα προτιμήστε φρέσκιες και απαστερίωτες

Να θυμάσαι πως η δύναμη της υγείας σου και της αλλαγής του κόσμου βρίσκεται στις απλές, καθημερινές επιλογές που κάνεις στη ζωή σου!

Εικόνα: http://www.jamieoliver.com/news-and-features/news/wp-content/uploads/sites/3/2014/05/feature-header3.jpg


6 views