Συμπόνια σε 3 βήματα

Δεν νιώθω καλά! Γιατί να αισθάνομαι έτσι;

Κάποιες σκέψεις που μπορεί να κάνεις όταν

πονάς (σωματικά ή/και ψυχικά) είναι:

  • Γιατί σε εμένα;

  • Μήπως είμαι τρελός/η;

  • Ποτέ κανείς δε θα με καταλάβει.

  • Κάνεις δεν ξέρει τι περνάω.

  • Μόνο εγώ ξέρω πόσο δύσκολο είναι αυτό που περνάω.

  • Κάνεις δεν έχει νιώσει όπως εγώ.

Μην ανησυχείς. Δεν είσαι ο/η μόνος/η που νιώθει έτσι.

Όλοι οι άνθρωποι νιώθουν έτσι.

Όσο κι αν φαίνεται δύσκολο να το πιστέψεις τώρα, δεν είναι για πάντα!

Όλα στον κόσμο ρέουν. Το ίδιο και οι σκέψεις και τα συναισθήματά σου!

                                                                                                      Τα 3 βήματα:

 

  1. Συμπλήρωσε τις αρνητικές σου σκέψεις και τα αρνητικά σου συναισθήματα (όχι πάνω από 3-4 προτάσεις) στη φόρμα παρακάτω ανώνυμα και μοιράσου την ανθρώπινη φύση σου. Όλοι την έχουν.

  2. Διάβασε τα σχόλια όσων έχουν γράψει εδώ και δημιούργησε ένα συναίσθημα συμπόνοιας για εσένα και όλους τους ανθρώπους.

  3. Με την εισπνοή νιώσε τον πόνο σου και με την εκπνοή προσέφερε συμπόνοια και γαλήνη σε όσους νιώθουν όπως εσύ.

1.

Μοιράσου σε 3-4 προτάσεις πως πραγματικά νιώθεις.

Νιώσε ελεύθερος/η να γράψεις τα συναισθήματα και τις σκέψεις σου ακριβώς όπως είναι.

2.

Διάβασε όσα μοιράστηκαν εδώ:

"Δεν ξέρω από που να αρχίσω. Συχνά πονάει το σώμα μου. Η καθημερινότητα είναι πιο βαριά από ότι αντέχω."

''Φοβάμαι για την υγεία μου. Πρέπει να ξανακάνω μια εγχείρηση και τρέμω. Πονάω. Μουδιάζει η ψυχή μου από τον φόβο.''

''Σε ό,τι με αφορά, αρχίζω με ενθουσιασμό και κατόπιν τα παρατάω όλα στη μέση. Ενώ συμβουλεύω όλους γύρω μου για το καλύτερο δεν εφαρμόζω τίποτα στον εαυτό μου. Με πιάνει κατά καιρούς η όρεξη για εφαρμογή στην πράξη και ύστερα πάλι τα ίδια.''

''Έχω κουραστεί να έχω άγχος, κρίσεις πανικού, φοβίες και σωματικά προβλήματα και να παλεύω να μην πάρω φάρμακα. Πάνω που βλέπω λίγο φως και νιώθω καλύτερα, εκεί ξαναβρίσκομαι στην ανασφάλεια και την απελπισία. Δεν ξέρω ποιον να εμπιστευτώ πια, απλά θέλω να γίνω καλά.''

''Νιώθω απόρριψη.''

"Με κυριεύει η ντροπή και η δειλία. Νιώθω ντροπή για νέα πράγματα."

'' Δεν μπορώ να καταλάβω πώς ενώ συμβουλεύω όλους γύρω μου για το καλύτερο και πώς ενώ έχω τόσες γνώσεις, δεν εφαρμόζω τίποτα στον εαυτό μου! Με πιάνει κατά καιρούς η όρεξη για εφαρμογή στην πράξη και ύστερα πάλι τα ίδια! ''

 

''Δεν είμαι άξιος για κάτι καλύτερο!! Ο πόνος έγινε συνήθεια.''

''Γιατί πάντα να σκύβω το κεφάλι; Γιατί να μην ακολουθώ το ένστικτό μου, που λέει: Μπορείς τόλμησε;''

''Δεν είμαι αρκετά ικανή για να πετύχω. Οι άλλοι είναι πιο τολμηροί από εμένα.
Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Όλα έχουν ειπωθεί. Δεν είμαι αρκετά πρωτότυπη.''

''Νιώθω μια δύναμη μέσα μου που με πάει αλλού από εκεί που έχω μάθει και φοβάμαι να την ακολουθήσω. Φοβάμαι να πάω μπροστά και φοβάμαι ότι θα πάω πίσω. Φοβάμαι το φόβο. Ότι θα εμφανιστεί, θα με ακινητοποιήσει και θα αποτύχω. Σ' ευχαριστώ.''

''Θυμό γιατί οι αδελφές μου ταλαιπωρούνται από τους γάμους τους. Κούραση γιατί η ζωή της οικογένειάς μου σκεπάζεται πάντα από ένα γκρίζο σύννεφο. Υπάρχει συνέχεια διάθεση για αρνητική κριτική.''

3.

Προσπάθησε με την:

  • εισπνοή σου να νιώσεις όλο σου τον πόνο, όπως ακριβώς είναι

  • εκπνοή σου να προσφέρεις συμπόνοια, γαλήνη και ελευθερία σε εσένα και σε όλους όσους νιώθουν όπως εσύ.

Θυμήσου πως δεν είσαι ξεχωριστός/ή στον πόνο, είναι εντάξει να πονάς και είσαι πάντα ασφαλής.

© 2019 Παναγιώτης Τσινταβής All Rights Reserved | Όροι χρήσης

  • Facebook App Icon
  • LinkedIn App Icon
  • Pinterest App Icon

Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού τόπου δεν αποτελεί ιατρική συμβουλή, θεραπεία ή άλλη συναφή επιστημονικά τεκμηριωμένη υπόδειξη ή/και παραίνεση και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αντιμετωπίζεται ως τέτοιο.

Αθήνα, Ελλάδα